Kan ik mijn product ruilen?

Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@firetecs.nl. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

Ik heb een verkeerd adres doorgegeven

Verkeerd adres doorgegeven? Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan kijken we of het kunnen aanpassen.

Wat is de levertijd?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 11.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Het lukt ons niet altijd om op tijd te bezorgen. Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte.

Wat zijn de verzendkosten?

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€1,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 4,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Kijk voor de actuele levertijd altijd bij de bezorgdienst.

Hoe kan ik contact opnemen?

Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren.

FiRe Tecs.
Tel: +31629480144
Mail:info@firetecs.nl

Ons vestigingsadres:
Willem Bilderdijkstraat 17, 8862BW Harlingen

KVK: 60869135
BTW: NL002008939B34

Heb ik garantie op mijn product?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt. Neem in alle gevallen altijd contact met ons op. Is er iets kapot binnen twee maanden na aankoop? Dan zorgen wij voor reparatie of een kosteloze vervanging.

Ik heb een klacht

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@firetecs.nl. Samen zorgen we voor een oplossing!

 

Hoe kan ik betalen?

Je kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Bancontact 
– Betalen bij ophalen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.